Aykut Kocaman Sessizliğini Bozdu! Fenerbahçe Sürecinde Yaşananları İlk Kez Anlattı

Fenerbahçe'de teknik direktörlük görevi için adı geçen Aykut Kocaman, uzun süredir merak edilen sürece ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'de teknik direktörlük görevi için adı geçen Aykut Kocaman, uzun süredir merak edilen sürece ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Deneyimli teknik adam, son görüşmenin ardından iletişimin kesildiğini ve kararı medya aracılığıyla öğrendiğini söyledi.

Fenerbahçe'de olağanüstü seçimli genel kurul sürecinin ardından teknik direktörlük koltuğunda yaşanan gelişmeler uzun süre gündemi meşgul etmişti. Sarı-lacivertli kulübün efsane isimlerinden Aykut Kocaman da bu süreçte adı en çok konuşulan teknik adamlar arasında yer aldı. Günlerdir sessizliğini koruyan Kocaman, yaptığı açıklamayla perde arkasında yaşananları ilk kez kamuoyuyla paylaştı.

Aziz Yıldırım'ın Davetiyle Sürece Dahil Oldu

Aykut Kocaman, açıklamasında çalışmaların Aziz Yıldırım'ın davetiyle başladığını belirtti. Süreç boyunca Fenerbahçe'nin yeni sezon yapılanmasına ilişkin kapsamlı hazırlıklar yaptıklarını ifade eden deneyimli çalıştırıcı, Oğuz Çetin ile birlikte yoğun bir çalışma yürüttüklerini söyledi.

Kocaman açıklamasında, "1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur." ifadelerini kullandı.

Son Telefon Görüşmesinden Sonra Her Şey Değişti

Tecrübeli teknik adamın açıklamasındaki en dikkat çekici bölüm ise iletişimin aniden kesildiğine yönelik sözleri oldu. Kocaman, teknik kadro yapılanmasına ilişkin görüşmeler sürerken beklenmedik bir durum yaşandığını belirtti.

Açıklamasında, "16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir." diyen Kocaman, yaşanan gelişmelerin ardından herhangi bir bilgilendirme yapılmadığını ifade etti.

Kararı Medyadan Öğrendiğini Açıkladı

Fenerbahçe yönetiminin teknik direktör tercihine ilişkin kararı doğrudan kendisine iletmediğini belirten Kocaman, süreci basında çıkan haberlerden takip ettiğini söyledi.

Deneyimli teknik adam, "Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur." sözleriyle dikkat çekti.

Bu açıklama, sarı-lacivertli camiada kısa sürede geniş yankı uyandırdı.

Yönetimin Tercihine Saygı Duyduğunu Vurguladı

Kocaman, açıklamasında yönetimlerin kulüplerdeki başarı ve başarısızlıklarda belirleyici rol oynadığını da dile getirdi. Yönetim kurulunun tercihine saygı duyduğunu belirten deneyimli teknik adam, seçilmiş iradenin aldığı kararların tartışma konusu yapılamayacağını ifade etti.

Açıklamasında daha önce de dile getirdiği görüşünü hatırlatan Kocaman, kulüplerde tüm süreçlerin yönetimlerin kararları doğrultusunda şekillendiğini söyledi.

İsmail Kartal'a Dikkat Çeken Mesaj

Teknik direktörlük görevi için tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine de başarı dileklerini ileten Aykut Kocaman, Fenerbahçe sevgisinin her zaman her şeyin önünde geldiğini vurguladı.

Kocaman, "Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum. Bununla birlikte unutulmasın ki; gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir." ifadelerini kullandı.

Spor Haberleri