Fenerbahçe'nin yeniden kadrosuna kattığı Vedat Muriqi, sarı-lacivertli kulübe dönüşünün ardından duygularını paylaştı. Transfer sürecini ilk kez anlatan Kosovalı golcü, Fenerbahçe'ye gelen teklif karşısında hiç düşünmeden kabul ettiğini söylerken, hedeflerinin şampiyonluk olduğunu vurguladı.
"Burayı Ne Kadar Özlediğimi Şimdi Anladım"
FB TV'ye konuşan Vedat Muriqi, yeniden Fenerbahçe forması giyeceği için büyük mutluluk yaşadığını söyledi.
Tecrübeli golcü, "Çok mutluyum. Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım. Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler. Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim. Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok. Avrupa'da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka." ifadelerini kullandı.
Transfer Sürecini İlk Kez Anlattı
Vedat Muriqi, Fenerbahçe'ye dönüş sürecinin sezon bitmeden önce başladığını belirterek transfer görüşmelerine ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Kosovalı futbolcu, "Ocak ayında ilk iletişim oldu. Sezon başlarken Mirsad Türkcan beni aradı, Oğuz Çetin benimle iletişime geçti. Ben de 'Hemen.' dedim. 'Lig bitti, istersen tatil yap.' dedi ama ben 'Siz anlaşın tatili sonra yaparız o önemli değil.' dedim. Fırsat gelmiş ve ayrılacağım da kesin, diğer takımlar fazla işleri karıştırmadan biz hemen anlaşalım." sözleriyle süreci anlattı.
"İlk Onu Aramıştım"
Transfer teklifini aldıktan sonra ilk olarak eşiyle konuştuğunu söyleyen Muriqi, ailesinin de bu transfere büyük heyecan duyduğunu ifade etti.
Başarılı golcü, "Artık 25 yaşındaki Vedat yok, daha tecrübeli Vedat var. Ama 25 yaşından çok daha istekli bir Vedat var. Aradıklarında tabii ki sevgili eşim ile beraberdik, ona anlattım. O da çok mutlu oldu çünkü büyük Fenerbahçeli. Bütün aile Fenerbahçeli ama eşimin ayrı bir Fenerbahçe sevgisi var. O da çok mutlu oldu, hemen 'Tamam, yaparız.' dedi. Hatta bir yandan 'Bakalım, nerede duracağız, ne edeceğiz?' diye araştırmaya başladı. Ben de 'Bir dur, konuştuk, kulüpler anlaşsın' dedim. Ama çok mutlu oldu, ailecek çok mutlu olduk. O yüzden süreçte ilk onu aramıştım." ifadelerini kullandı.
İsmail Kartal'a Övgü
Teknik Direktör İsmail Kartal hakkında da değerlendirmelerde bulunan Vedat Muriqi, deneyimli çalıştırıcının kulüp için önemli bir isim olduğunu söyledi.
Muriqi, "Hocamızın yanılmıyorsam dördüncü dönemi oluyor. Artık kulübün sembol isimlerinden biri, hatta en başında da gelebilir diyebilirim. Ne zaman geldiyse aynı performansı, aynı isteği, aynı oyunu ve aynı arzuyla hem taraftara keyifli oyun deneyimi sundu hem de puan olarak artısını yaptı. İsmail hocanın son dönemlerde ulaştığı bu puana başka bir hoca ulaşmadı diye biliyorum." dedi.
"Hedefimiz Şampiyonluk"
Yeni sezon hedeflerine de değinen Vedat Muriqi, sarı-lacivertli takımın tek hedefinin şampiyonluk olduğunu belirtti.
Tecrübeli futbolcu, "Onun önderliğinde bu yıl inşallah hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşacağız." sözleriyle taraftarlara umut veren bir mesaj verdi.
Fenerbahçe'ye yeniden dönen Vedat Muriqi'nin açıklamaları, sarı-lacivertli taraftarlar arasında kısa sürede büyük ilgi gördü.